Markkinoinnin ja tuotekehityksen opiskelijat pääsivät kauppakorkeakoulun pop-up luennolle, kun markkinoinnin ja erityisesti markkinoinnin yhteiskunnallisten ulottuvuuksien tutkija Hedon Blakaj esitteli ja haastoi pohtimaan brändien syvintä olemusta kulttuurisessa kontekstissa. Vauhdikkaan luennon aikana pohdittiin mm. Snickersin, Wilsonin ja Volkswagenin markkinoinnin psykologisia, sosiologisia ja kulttuurisia ulottuvuuksia.

Brandit ovat vastaus kokemiimme haasteisiin ja epävarmuuteen. Uskottavimmat brändit ovat meille itsestäänselviä yhteiskunnan osia ja kaupallisia menestystarinoita. Ketkä ovatkaan niitä tulevaisuuden “brand managereja” ja millaisia brandeja tulevat kaupallistajat tulevat luomaan? Eväitä on ainakin annettu kuvan brandaajille – kiitos Hedonin värikkään esityksen!