23.10.2020
Yritysyhteistyökurssilaiset (LSBS3) esittelivät viime keväänä aloittamansa Wihuri-projektin lopputöitä konsernin pakkausyksikön Wipakin toimitusjohtaja Karri Koskelalle ja strategisen markkinoinnin johtajalle Hery Henrylle. Wihuri haastoi kurssilaiset pohtimaan Wipakin yritysstrategian painopisteiden kehittämistä. Tavoitteena oli löytää uusia, ennakkoluulottomia näkökulmia viestintään ja vaikuttamistapoihin eri kohderyhmille.
Projektiryhmien ideat saivat hyvän vastaanoton ja useat ajatukset lähtevät jatkokehitykseen erilaisten hankkeiden yhteydessä tai uusien projektien muodossa. Yksityiskohtia emme tässä paljasta, sillä kyse on liikesalaisuuksista. Se ei ole salaisuus, että yhtenä kannustimena projektikurssin jäsenet saivat jaettavakseen 16 kiloa hiilineutraalia suklaata. Viikonloppu alkoi siis kaikin puolin makeissa tunnelmissa. Kiitämme Wihuria upeasta projektista ja odotamme innolla tulevia toimeksiantoja!