Markkinoinnin kurssilaiset pääsivät työstämään ja esittelemään myyntisuunnitemia liittyen Lindström Oy:n (upota linkki kotisivuun) hotellitekstiilipalveluihin. Tarkoituksena oli laatia myyntistrategia ja taktiikka se toteuttamiseksi. Vierailu huipentui pääkonttorilla Kalasatamassa, kun opiskelijat esittelivät suunnitelmansa myyntijohtajille Jaakko Antikaiselle ja Sami Sinkolle.

Tämän jälkeen käytiin kahvin ääressä leppoisaa, mutta asiapitoista keskustelua myyntityön kompastuskivistä ja tärpeistä. Kovien pointtien muistilistassa nousivat esille ongelmakeskeisyys, empatia asiakkaan tarpeita kohtaan sekä megatrendien huomioiminen. Aina on syytä muistaa se tärkein: vilpitön luottamus tuotteeseen – mitä sitten ikinä myytkään! Suuret kiitokset Jaakolle, Samille ja koko Lindström-konsernille myyntiopista!